Iranian Agriculture News Agency

برای نخستین بار :

صادرات عسل به کشور چین

مدیر عامل جهاد استقلال کشور گفت : موسسه جهاد استقلال در کشور با همکاری دولت، بازارهای جدیدی در حوزه صادرات مواد غذایی ایجاد کرده است، امسال برای اولین بار پس از سال‌ها ایران توانسته صادرات مرکبات، عسل و لبنیات را به چین باز کند و این استان هم ظرفیت‌های خوبی از جمله تولید عسل و ... دارد.

صادرات عسل به کشور چین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،مدیر عامل جهاد استقلال کشور در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : موسسه جهاد استقلال در کشور با همکاری دولت، بازارهای جدیدی در حوزه صادرات مواد غذایی ایجاد کرده است، امسال برای اولین بار پس از سال‌ها ایران توانسته صادرات مرکبات، عسل و لبنیات را به چین باز کند و این استان هم ظرفیت‌های خوبی از جمله تولید عسل و ... دارد.

محمدرضا کاشفی مطرح کرد: در حوزه محصولات آبزیان، صادرات چند نوع ماهی به چین بازگشایی شد که این‌ها همه فرصت‌های سرمایه‌گذاری است و می‌توان با هزینه‌های مناسب رقابت خوبی در بازارهای جهانی داشت. با تعاملات دیپلماسی دولت امروز، فرصت کنار کشاورز بودن وجود دارد.

مدیر عامل جهاد استقلال کشور گفت: در صنایع تبدیلی که قابلیت صادرات داشته باشد حتما آمادگی وجود دارد و زنجیره‌ها باید کنار یکدیگر توسعه یابد. اگر طرحی باشد که از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد حتما پیگیری می‌شود و در این زمینه با تمام توان، همکاری لازم صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید