Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه هماهنگی سامانه پنجره واحد مدیر یت زمین

جلسه هماهنگی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین برای برنامه‌ریزی در راستای دریافت نقشه‌های محدوده دستگاه‌های مربوطه با هدف اتصال به زیر سامانه پایش اراضی کشور عصر روز – شنبه- هجدهم شهریور در معاونت حفاظت و امور اراضی سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی سامانه پنجره واحد مدیر یت زمین

به گزارش ایانا به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی، در این جلسه که با مدیریت حسین میررجبی به عنوان دبیر سامانه پنجره واحد مدیریت زمین برگزار شد، نمایندگان دو دستگاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و حفاظت محیط زیست در خصوص برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای ارسال نقشه به سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات گزارشی را ارائه کرد.

بر این اساس، مقرر شد سازمان راهداری و معاونت محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست تا آخر شهریور نقشه کلی حوزه استحفاظی خود را با تعیین محدوده و تعیین اولویت به سازمان فن‌آوری اطلاعات اعلام کند تا در سامانه پنجره واحد زمین جانمایی شود.

این جلسات هماهنگی برای تسریع در انجام امور و تا راه‌اندازی کامل سامانه، به‌صورت هفتگی برگزار شده و درهر هفته دو دستگاه همکار و مرتبط در سازمان منابع طبیعی – به‌عنوان راهبر این سامانه -  حضور یافته و زمان‌بندی لازم برای اتصال به این شبکه را اعلام خواهند کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید