Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل دفتر امور اداری سازمان منابع طبیعی کشور:

سهمیه استخدام 860 نفر در منابع طبیعی مراحل نهایی خود را طی می‌کند

مدیر کل دفتر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان منابع طبیعی و ابخیزداری کشور با اشاره به کمبود نیروی انسانی در سازمان بیان کرد: سهمیه استخدام ۸۶۰ نفر که سال ۱۴۰۰ داده شده بود، آخرین مراحل جذب و بکارگیری را طی می کند تا بخشی از این کمبود نیروی انسانی برطرف شود.

سهمیه استخدام 860 نفر در منابع طبیعی مراحل نهایی خود را طی می‌کند

به گزارش ایانا به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی، ابوالفضل معینی نژاد امروز – چهارشنبه - هجدهم مرداد در حاشیه گردهمایی روسای امور اداری ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ۳ کشور اعلام کرد: کمک‌های معیشتی و رفاهی همکاران تقویت می‌شود و در جهت رفاه درمانی همکاران، سازمان طی قراردادی بیش از ۵۰ درصد هزینه‌های درمانی را پوشش می‌دهد.

معینی نژاد تاکید کرد: در این گردهمایی آخرین مباحث امور اداری و پشتیبانی بررسی و تبادل نظر و جمع‌بندی می‌شود تا تصمیمات بهتری گرفته شود.

وی همچنین تاکید کرد: حدود ۱۵۰۰ نفر نیز طی سال گذشته و امسال در قالب تبدیل وضعیت ایثارگران، استخدام رسمی شدند.

مدیر کل دفتر امور اداری سازمان در ادامه سیاست‌های کلان سازمان در حوزه پشتیبانی را تجهیز و تکمیل مامور سراها عنوان کرد و گفت: برای رفاه حال همکاران سازمان کمک شایانی برای تجهیز و تکمیل مامورسراها خواهد شد تا بخشی از مشکلات این بخش مرتفع شود.

تجلیل از خبرنگاران در گردهمایی مدیران امور اداری منطقه ۳ کشور در اردبیل

در گردهمایی روسای امور اداری ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ۳ کشور در اردبیل از دو نفر از خبرنگاران استان به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار با اهدا لوح تقدیر و هدایا توسط مدیر کل دفتر امور اداری سازمان منابع و آبخیزداری کشور و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تجلیل بعمل آمد.

گردهمایی مدیران امور اداری ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ۳ کشور هم اکنون در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل در حال برگزاریست.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید