Iranian Agriculture News Agency

جشن اتمام رفع تداخل اراضی در شهرستان‌های استان قزوین برگزار می‌شود

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جشن اتمام رفع تداخلات اراضی در شهرستان‌های استان قزوین را با حضور مردم و دست اندرکاران این اقدام برگزار خواهیم کرد.

جشن اتمام رفع تداخل اراضی در شهرستان‌های استان قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمدحسین عطایی روز سه شنبه در کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین با بیان این مطلب افزود: رفع تداخلات اراضی در شهرستان‌های این استان رو به اتمام است و قطعا شیرینی این اقدام بزرگ را به کام روستاییان و دست اندرکاران این اقدام بزرگ می چشانیم.

وی با بیان اینکه رفع تداخلات اراضی یک کار زیربنایی است، گفت: نتیجه رفع تداخل اراضی قطعا سرعت دهنده سایر بخش‌های اراضی کشاورزی بوده و ما را زودتر به صدور اسناد کشاورزی می رساند.

عطایی بیان داشت: یکسری پلاک‌ها در اراضی کشاورزی استان قزوین با تاخیر افتاده که باید در هفته‌های آتی به جبران آن اقدام کنیم.

این مسئول تاکید کرد: مدیریت امور اراضی باید برای دریافت عکس‌های دهه پنجاه از سازمان امور اراضی کشور پیگیری لازم را انجام دهد.

عطایی خاطرنشان کرد: همکاری بسیاری خوبی در بدنه کمیسیون رفع تداخل استان قزوین وجود دارد که نشان از مفاهمه و درک متقابل کارشناسان در حوزه کاری است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید