Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

عملکرد مراکز جهاد کشاورزی تا پایان امسال رتبه بندی می‌شود

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: عملکرد مراکز جهاد کشاورزی با هدف ایجاد انگیزه در بخش‌های فعال و پرکار تا پایان امسال رتبه بندی می‌شوند.

عملکرد مراکز جهاد کشاورزی تا پایان امسال رتبه بندی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمدحسین عطایی روز پنجشنبه در نشست صمیمی با معاونین سازمان، مدیران شهرستان و روسای مراکز جهاد کشاورزی افزود: این رتبه بندی با هدف ورود مراکز جهاد کشاورزی در تصمیمات سازمانی است.

وی اضافه کرد: آموزش، توزیع کود و خیلی از سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی توسط مراکز جهاد پیاده سازی و اجرایی می‌شود که نشان از اهمیت این مراکز است.

عطایی تاکید کرد: مهارت‌های گفتاری باید در بدنه سازمان جهاد کشاورزی به خصوص در مراکز جهاد تقویت شود، چراکه تک تک کارکنان سازمان نماینده جهاد کشاورزی هستند و باید بیانگر عملکرد و اقدامات سازمانی باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی بسیار گسترده بوده و خدمات متنوعی به جامعه ارائه می‌دهد که این را باید برای مدیران و مسئولان دستگاه‌های متناظر تببین و تشریح کنید.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی در پایان به ظرفیت کاداستر و سامانه سیاک برای ثبت پهنه‌ها اشاره کرد و گفت: سامانه ثبت پهنه‌ها پس از تکمیل جای خوداظهاری کشاورزان را می‌گیرد و کارشناس مرکز می‌تواند به راحتی روی قطعات زراعی و باغی تصمیم گیری کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید