Iranian Agriculture News Agency

پایش سلامت کارکنان جهاد کشاورزی استان قزوین استمرار دارد

رییس دفتر توسعه پایدار و امور فناوری و مشاور سلامت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ضمن تشکر از مشارکت کارکنان سازمان در پایش غربالگری سلامت، بر استمرار آن در قالب بسته‌های متنوع در ادوار بعدی تاکید کرد.

پایش سلامت کارکنان جهاد کشاورزی استان قزوین استمرار دارد

به گزارش  خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمدحسین مصلحی راد رییس دفتر توسعه پایدار و امور فناوری و مشاور سلامت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: پایش سلامت کارکنان سازمان جهاد کشاورزی برابر تفاهم نامه میان این سازمان و دانشگاه علوم پزشکی قزوین با هدف غربالگری کارکنان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۸ و ۱۹  دی ماه جاری انجام شد.

وی با بیان اینکه این پایش و غربالگری در این مرحله  همزمان برای کارکنان شهرستان قزوین نیز در حال انجام است، گفت: از کارکنان ادارات سازمان جهاد کشاورزی استان انتظار داریم که در این غربالگری مشارکت فعالی داشته باشند.

مصلحی راد بیان کرد: در این پایش‌ها مواردی مثل قندخون، چربی خون، فشار خون، توده بدن و برخی شاخص‌های مهم در شناسایی بیماری‌های غیر مسری است.

این مسئول تصریح کرد: سایر برنامه‌های سلامت محور کارکنان شامل برگزاری کارگاه سبک زندگی سالم، کارگاه‌های سلامت روان، آموزش تغذیه و رژیم درمانی به منظور بهبود وضعیت تغذیه کارکنان در دستور کار این دفتر است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید