Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

منابع انسانی به افزایش بهره وری سازمان کمک می کند

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: منابع انسانی به افزایش بهره وری و اثر بخشی عملکرد سازمان کمک می کند.

منابع انسانی به افزایش بهره وری سازمان کمک می کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمد حسین عطایی در نشست شورای مدیران کل دستگاههای اجرایی تابعه سازمان با بیان این مطلب افزود: استفاده مناسب از ظرفیت و پتانسیل منابع انسانی در سازمان بر اساس سیاست ها باعث افزایش کارآمدی و اثر بخشی عملکرد سازمان خواهد شد.

وی اظهار داشت: بایستی هماهنگی و همدلی در بین منابع انسانی سازمان و دستگاههای تابعه بیشتر شود و اهداف آنها با اهداف سازمان همسو باشد تا منتج به موفقیت و افزایش بهره وری شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برای اینکه منابع انسانی به تصمیمات یک سازمان شکل می دهد و باعث حل مسایل و مشکلات بهره برداران بخش می شود.

عطایی با اشاره به اینکه؛ رشد و توسعه در سازمان به روحیات، تلاش و رضایت منابع انسانی است بر لزوم اهمیت هماهنگی و انسجام در امورات بخش کشاورزی در بین دستگاههای اجرایی تابعه این سازمان تاکید کرد.

گفتنی است ؛ در این نشست در خصوص طرح ها و مباحث مهم و اولویت دار بخش کشاورزی از جمله پایش هوشمند اراضی کشاورزی، دشت اله آباد، رفع تداخلات اراضی کشاورز یو دقت و نظارت بر حسن اجرای آن ، راه اندازی اتاق اصناف، کشاورزی قراردادی، راه اندازی فاز ۲ شهرک گلخانه ای نودهک، اردوهای جهادی دامپزشکی ، ذخیره سازی مرغ ، توزیع گوشت منجمد و سردخانه  بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید