Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

اساس پایداری تولید و توسعه در تقویت سرمایه‌های انسانی است

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اساس پایداری در تولید و توسعه بخش کشاورزی تقویت سرمایه انسانی در بخش دولتی و خصوصی است.

اساس پایداری تولید و توسعه در تقویت سرمایه‌های انسانی است

 

به گزارش خبرنگار ایانا استان قزوین، محمدحسین عطایی روز پنجشنبه در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان که با هدف تکریم از اقدامات و خدمات رضا افلاطونی رییس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شده بود، افزود: نگاه به سرمایه‌های انسانی یعنی نحوه مواجهه ما با ارباب رجوع از نقمت به نعمت تغییر کند.

وی اضافه کرد : هرگاه شخص مراجعه کننده به سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یک فرصت و نعمت برای خدمت رسانی پنداشته شود، قطعا تمامی برنامه‌های فرادستی و توسعه‌ای با پایداری همراه خواهد بود.

عطایی با بیان اینکه در دوره ریاست قبلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین شیوه جدیدی در مدیریت سازمان تعریف شد، گفت: این شیوه محقق نمی‌شد مگر با کمک نیروهای بدنه که اعتقاد دارم برای عملیاتی ساختن پروژه‌ها یک تیم مدیریتی قوی پای کار بود.

این مسئول تصریح کرد: اعتقاد دارم برای پیشبرد کارهای سازمانی باید به شکل مدیریتی به موانع و مشکلات حمله کرد، یعنی یک همت همه جانبه و با ظرفیت‌های متنوع برای برداشتن موانع ایجاد کنیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز با کمک تیم مدیریت قبلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در خیلی از موضوعات به رتبه‌های برتر کشور دست یافته‌ایم که حفظ این موارد نیازمند تداوم همگرایی است.

گفتنی است در پایان این نشست اعضای شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی با اهدای لوح سپاس از اقدامات و خدمات رضا افلاطونی رییس سابق این سازمان تقدیر و تشکر کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید