Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

کشاورزان استان قزوین نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به شرایط جوی و اقلیمی و کاهش بارش‌ها بمنظور کاهش مخاطرات ناشی از این عوامل و همچنین پشتیبانی از تولید، کشاورزان استان نسبت به بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند.

کشاورزان استان قزوین نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، علی راه انجام معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: با توجه به کاهش بارندگی ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته و تاخیر در بارش های پاییزه احتمال وقوع خسارت ناشی از خشکسالی و همچنین سرمازدگی در محصولات زراعی و باغی به کشاورزان و باغداران استان توصیه میشود در مدت زمان باقی‌مانده محصولات خود را بیمه کنند.

وی با تاکید بر لزوم اهمیت بیمه محصولات کشاورزی اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ راهکاری غیر از صندوق بیمه محصولات کشاورزی برای جبران خسارت وارده به مزارع و باغات کشاورزی که در اثر مخاطرات جوی و طبیعی خسارت دیده‌اند وجود ندارد بنابراین بیمه مزارع و باغات ضروری است.

راه انجام تاکید کرد: جبران هرگونه خسارت احتمالی اقلیمی به اراضی کشاورزی تنها در صورت بیمه مزارع و باغات  امکان‌پذیر خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید