Iranian Agriculture News Agency

نشست شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد

نشست شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز پنجشنبه در سالن جلسات حوزه ریاست این سازمان برگزار شد.

نشست شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان  برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این نشست که ظهر امروز برگزار شد رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، حجت الاسلام مصائبی سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه ،معاونان، مدیران و مشاوران ستادی سازمان جهاد کشاورزی حضور داشتند.

در این نشست در خصوص موضوعات مربوط به معاونت و مدیریت، مرغ سایز، الگوی کشت، گردشگری کشاورزی، دانش بنیان کردن کشاورزی، شهرک گیاهان دارویی و اجرای طرح‌های آبیاری نوین مطالب و رهنمودهای توسط مهندس افلاطونی ارائه شد.

در پایان این نشست دو تن از همکاران سازمان جهاد کشاورزی به نام‌های پریناز موبدی و رقیه اسدی به عنوان ارزیاب دستگاه‌های اجرایی در سفر رییس جمهور به استان قزوین با اهدای لوحی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی  استان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این جلسه از رضا افلاطونی رییس سازمان حهاد کشاورزی استان و ۹ تن از همکاران دیگر به نام‌های حمیدرضا تبسمی، مرتضی طاهرخانی، معصومه کاظمی، محمد عباسعلی، فرهاد لشگری، پروین امامی، معصومه زرآبادی پور، محمدرضا کربلایی رضایی و حسین علیجانی نیز به مناسبت روز آمار و برنامه ریزی با اهدای لوح تقدیر از سوی مشاور وزیر و رییس رصدخانه کشاورزی ایران و مرکز فناوری و اطلاعات و ارتباطات تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید