Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مرکز جهاد کشاورزی افزر قیروکارزین معرفی شد

با حکمی از سوی محمد حیدری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین حسام الدین افشاری به سمت سرپرست مرکز جهاد کشاورزی افزر این شهرستان منصوب و معرفی شد.

سرپرست مرکز جهاد کشاورزی افزر قیروکارزین معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، حکم مذکور در نشستی در بخشداری افزر شهرستان قیروکارزین به افشاری اعطاء و از زحمات و تلاش‌های قریب به 6 سال مسئولیت امین پورحمزه رئیس پیشین مرکز جهاد کشاورزی این بخش تجلیل و تقدیر شد.

افشاری دارای تحصیلات دکترای باغبانی در گرایش فیزیولوژی تولید و پس از برداشت است و قریب به هشت سال سابقه خدمت در پهنه‌های تولیدی شهرستان قیروکارزین و زیر بخش‌های باغبانی و ترویج را در کارنامه کاری خود دارد.

بخش افزر در فاصله 210 کیلومتری جنوب غربی شیراز مرکز استان فارس و در فاصله 36 کیلومتری شهر قیر مرکز شهرستان قیروکارزین قرار دارد. این بخش بیش از 15 هزار نفر جمعیت و حدود دو هزار نفر بهره‌بردار بخش کشاورزی دارد.

این بخش با دارا بودن بیش از 16 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی توان تولید بیش از 30 نوع محصول زراعی و 10 نوع محصول باغی را دارد که باهمت والای کشاورزان و باغداران زحمتکش خود سالیانه بیش از 247 هزار تن انواع محصولات تولید می‌شود که نقش بسزایی در اقتصاد منطقه و کشور دارد.

آئین تکریم و معارفه رئیس اسبق و سرپرست جدید مرکز جهاد کشاورزی افزر با حضور محمد حیدری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین، احسان حسینی بخشدار و ایرج ابراهیمی شهردار افزر، سجاد یگانه فرمانده حوزه سپاه و تعدادی دیگر از مسئولین محلی، کشاورزان و باغداران پیشرو این بخش برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید