Iranian Agriculture News Agency

تامین کالای اساسی خانوارها و هیات‌های مذهبی کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازروپ گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 214 تن کالاهای اساسی و ضروری جهت مصرف خانوارها و بیش از صد هیات مذهبی در این شهرستان اختصاص یافته است.

تامین کالای اساسی خانوارها و هیات‌های مذهبی کازرون

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، حمید رشیدی بیان کرد: از مقادیر مذکور 191 تن مخصوص خانوارها و 23 تن سهمیه هیات‌های مذهبی، تکایا و مساجد در طول دهه محرم بوده است که توسط عاملین مجاز تامین و توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه اقلام کالاهای اساسی شامل مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، برنج هندی و تایلندی و شکر بوده است، اضافه کرد: به‌منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام به جهت رونق تهیه نذورات، رفاه حال شهروندان و اقامه عزای سیدالشهداء توزیع کالاها در بین هیات‌های مذهبی صرفا با معرفی نامه سازمان تبلیغات و امور مساجد انجام شده است.

وی افزود: در صورت تخصیص اقلام تنظیم بازار از سوی مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به شهرستان‌ها روند توزیع کالاهای اساسی سهمیه هیات‌ها تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

رشیدی خاطرنشان کرد: نظارت مستمر بر توزیع محصولات تنظیم بازار از ابتدای سال جاری تا کنون توسط بازرسان بسیج اصناف و بازرسان جهاد کشاورزی انجام گرفته است و عموم مردم نیز می‌توانند گزارشات و شکایات خود را از طریق راه‌های ارتباطی پیش از اعلام شده ثبت کنند. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید