Iranian Agriculture News Agency

اختصاص کالا به هیات‌های مذهبی ممسنی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ممسنی گفت: در طول دهه محرم 21 تن کالا و اقلام اساسی برای هیات‌های مذهبی این شهرستان تامین و اختصاص یافت.

اختصاص کالا به هیات‌های مذهبی ممسنی

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس،  سیدعلی حسینی بیان کرد: کالاهای مذکور شامل 10 تن برنج، پنج تن شکر و 6 تن گوشت قرمز منجمد بوده است که با قیمت‌های مصوب اعلام شده در بین هیات‌ها و دسته‌های عزاداری توزیع شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تامین و تخصیص سهمیه برای هیات‌های مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه می‌یابد، اضافه کرد: در این خصوص محدودیتی وجود ندارد و فرایند توزیع با نظارت بازرسان جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

وی با اذعان به اینکه توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در شهرستان ممسنی تا کنون به 247 تن رسیده است، خاطرنشان کرد: در چهار ماهه نخست امسال در مجموع 23 تن گوشت قرمز، 157 تن مرغ منجمد، 34  تن شکر و 33 تن برنج در این شهرستان توزیع شده است.

حسینی با تاکید بر اینکه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ممسنی در حوزه‌های آرد و نان، مرغ و گوشت و نهاده‌های دامی و کشاورزی نظارت‌های مستمر و فراگیری دارد، افزود: عموم مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند شکایات خود را ضمن تماس با شماره‌های 32172020 و 124 و یا از طریق پیامک به سامانه مردم رسی به شماره 10004996 اعلام و ثبت کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید