Iranian Agriculture News Agency

انتصابات جدید در جهاد کشاورزی فارس انجام شد

در یک نشست با احکامی جداگانه از سوی مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، "محمد محمدی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع" و "مجید یعقوبی به عنوان سرپرست مدیریت امور اراضی" این سازمان معرفی و منصوب شدند.

انتصابات جدید در جهاد کشاورزی فارس انجام شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، در این نشست علیرضا واحدی پور قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، گفت: تغییر جزو لاینفک زندگی کاری و شخصی است و در سال جدید همزمان با تغییر و دگرگونی طبیعت، امروز شاهد یک تغییر و تحول در زندگی کاری همکارانی هستیم که از این پس مسئولیت سنگینی را در سازمان به عهده می گیرند.

وی، ضمن تشکر از زحمات معاون سابق توسعه مدیریت و منابع و مدیر پیشین امور اراضی، اظهار کرد: امیدوارم با تداوم همدلی، همفکری و همیاری شاهد خدمات رسانی بهتر و موثرتر  به ذی نفعان بخش کشاورزی باشیم.

واحدی پور با اشاره به سبقه کاری بالای مدیران جدید، اظهار کرد: تغییر همیشه با تفکر رو به تعالی صورت می گیرد و امیدوارم که شاهد تعالی در مجموعه سازمانی با انتصابات جدید باشیم.

محمدمحمدی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع با بیش از 30 سال سابقه خدمت دارای مدرک کارشناسی ارشد است که پیش از این مشاور رئیس سازمان بود.

رئیس مرکز خدمات کشاورزی سرچهان، مدیر کشاورزی شهرستان ممسنی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان های مهر و لامرد، پاسارگاد و قائم مقام رئیس سازمان از دیگر سوابق مدیریتی وی به شمار می آید.

مجید یعقوبی سرپرست مدیریت امور اراضی با قریب به 29 سال سابقه خدمت دارای مدرک کارشناسی ارشد است که کار خود را به عنوان کارشناس از بخش کشاورزی شهر بهمن از توابع شهرستان آباده شروع کرده است. 

مسئول مرکز کشاورزی و جهاد کشاورزی بهمن، معاون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آباده، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوانات، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمبید، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده و مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از سوابق مدیریتی یعقوبی است. 

پیش از این محسن محمدی صفری کوچی عهده دار معاونت توسعه مدیریت و منابع و نبی اله یزدی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بودند که در این نشست با اهدای لوحی از این دو نفر تقدیر شد.

image_27_03_2023_773

image_27_03_2023_544

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید