Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

گلخانه گل رز شاخه بریده در سپیدان آغاز به کار کرد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت: یک گلخانه گل رز شاخه بریده با ظرفیت تولید 15 هزار بسته گل در سال همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در روستای رودبال بخش همایجان این شهرستان به بهره برداری رسید.

گلخانه گل رز شاخه بریده در سپیدان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، شهاب الدین صالحی با اشاره به حضور محسن علیزاده نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان این استان در آئین افتتاح گلخانه مذکور تصریح کرد: این طرح در سطح 5200 متر مربع و با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی احداث شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 50 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای احداث واحد مذکور به سرمایه گذار پرداخت شده است، اظهار کرد: بهره برداری از این گلخانه گل رز زمینه اشتغال 16 نفر را فراهم آورده که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اذعان به اینکه در شهرستان سپیدان قریب به هشت هکتار گلخانه ی گل های شاخه بریده و زینتی وجود دارد، افزود: این شهرستان با تولید هفت میلیون شاخه گل در سال گذشته، دارای رتبه نخست تولید گل و قطب گلخانه های گل شاخه بریده در استان فارس است.

صالحی اضافه کرد: در آئین افتتاح این واحد تولیدی محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، محمد رضایی فرماندار شهرستان سپیدان، اعضای شورای تأمین این شهرستان و جمعی از مدیران استانی و محلی نیز حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید