Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

نمایشگاه از مزرعه تا سفره در شیراز گشایش یافت

نماشگاه از مزرعه تا سفره به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و همزمان با اولین روز آن با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و دیگر مسئولین ارشد این دستگاه در شیراز گشایش یافت.

نمایشگاه از مزرعه تا سفره در شیراز گشایش یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در حاشیه افتتاح نمایشگاه مذکور گفت: در این نمایشگاه انواع محصولات تولیدی تولیدکنندگان عزیزمان و به طور خاص زنان روستایی و عشایر را شاهد هستیم که می تواند سمبلی از تولید کنندگان خرد باشد.

مجتبی دهقان پور با بیان اینکه ارائه محصولات زنان روستایی و عشایری در نمایشگاه در راستای سیاست از مزرعه تا سفره است، تصریح کرد: در این محل محصولات غذایی بدون واسطه از تولید کننده به دست شهروندان به عنوان مصرف کننده می رسد.

وی با بیان اینکه قسمتی از  فعالیت های ارزشمند تولید کنندگان در اینجا عرضه می شود، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا اتفاقات مثبتی که در حوزه سازندگی، توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی استان حاصل شده به عرصه نمایش بگذاریم و اطلاع رسانی کنیم.  

نماشگاه از مزرعه تا سفره به عرضه محصولات کشاورزی، غذایی و صنایع اختصاص دارد و تا پایان دهه مبارک فجر ماه در مقابل سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نبش بلوار ارم برقرار است.

image_02_02_2023_628

image_02_02_2023_514

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید