Iranian Agriculture News Agency

همزمان با آغاز دهه فجر؛

جهاد فارس همگام در تجدید میثاق با شهدای انقلاب

همزمان با آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم غبارروبی و گلباران قبور مطهر و تجدید میثاق با شهدا، در شیراز با حضور مردم و مسئولین ارشد استانی برگزار شد.

جهاد فارس همگام در تجدید میثاق با شهدای انقلاب

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، آئین سالروز تاریخی بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و بزرگداشت اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با حضور آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در این استان، محمد هادی ایمانیه استاندار، مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی دیگر از مسئولین استانی برگزار شد.

امام جمعه شیراز گفت: مقام داشتن غیر از مقام خواستن است، زاهد آن است که مقام نمی خواهد اما به حسب وظیفه ممکن است مقام داشته باشد؛  امام راحل (ره) آمد که چنین چیزی تبلیغ کند که روسا، مقامات و مدیران دلبسته دنیا نباشند چرا که اگر این دلبستگی ایجاد شد ادامه انقلاب با مشکل مواجه می شود.

آیت الله دژکام تصریح کرد: انقلاب و اسلام دشمن دارد، اگر می خواهیم نزد خدا محبوب شویم باید در مقابل این دشمنان صف بکشیم. مجموعه مدیران ما باید وقتی در کنار شهدا می آیند باید تصمیم بگیرند که هنوز در مقابل دشمن صف هستیم و دشمن هم به دنبال این است که این صف را از بین ببرد، مقدس و مومن واقعی کسی است که در مقابل دشمن صف کشی کند و صف خود را با صف دشمن جدا ببیند.

در این آئین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، علیرضا واحدی پور قائم مقام رئیس سازمان، عبدالمجید رنجبر معاون بهبود تولیدات دامی و تعدادی دیگر از مدیران ستادی و شهرستان و روئسای ادارت نیز حضور داشتند.

image_01_02_2023_173

image_01_02_2023_633

image_01_02_2023_138

 

image_01_02_2023_112

image_01_02_2023_646

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید