Iranian Agriculture News Agency

صدور رای برای 99 درصد پرونده های گزینشی جهاد کشاورزی فارس

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای بیش از 99 درصد از پرونده های معرفی شده به این هسته رای صادر شده است.

صدور رای برای 99 درصد پرونده های گزینشی جهاد کشاورزی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، فردین زمانی با اشاره به فرا رسیدن سالروز تأسیس نهاد گزینش به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، بیان کرد: خداوند را شاکریم که توفیقی نصیب مان شد تا در عرصه تعیین صلاحیت های اعتقادی، اخلاقی و سیاسی کارکنان مجموعه سازمانی همچنین پرونده های نیابتی درون دستگاهی و خارج از دستگاهی که جزو تکالیف قانونی هسته های گزینش کشور است اقداماتی همراه با دقت نظر و سرعت عمل انجام دهیم.

به گفته وی؛ پرونده 506 نفر از داوطلبین با ماهیت مختلف از سازمان و دستگاه های تابعه به این مجموعه معرفی شد که شامل جذب اولیه، تبدیل وضعیت ها و انتصابات بود.

زمانی با بیان اینکه در این ارتباط 1473 تحقیق، 220 مصاحبه تخصصی گزینشی صورت پذیرفت، اظهار کرد: به منظور صدور رای های مربوطه 460 نفر ساعت جلسه تخصصی برگزار شده است.

وی افزود: 116 مورد از افراد معرفی شده جهت انتصاب در پست های حساس و خاص بوده است.

به گفته زمانی؛ از دیگر اقدامات شاخص صورت گرفته تعیین تکلیف بیش از 400 پرونده تبدیل وضعیت مشمولین قانون تبدیل وضعیت ایثارگران سازمان و دستگاه های تابعه از ابتدای ابلاغ قانون فوق الذکر تاکنون بوده است که برای بیش از 99 درصد این افراد نیز نظریه گزینشی مکتوب صادر شده است.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: اقدام شاخص بعدی این هسته با توجه به مردمی بودن مجموعه پاسخگویی به مراجعین، خانواده داوطلبین بدون محدودیت زمانی بوده است تا با همراهی و تشریح قوانین همکاری مضاعفی در جهت رفع مشکلات گزینشی داوطلبین صورت پذیرد.

زمانی اظهار کرد: با توجه به اینکه منابع انسانی هر سازمانی مهمترین رکن ارتقاء بهره وری می باشد و به ویژه در مجموعه جهاد کشاورزی که متولی تأمین امنیت غذایی کشور است لازم است تا با انتخاب افراد صالح و متعهد رضایت مندی مردم و در نهایت رضایت مندی خداوند جلب شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: همکاران پرتلاش این مجموعه علی رغم کمبود منابع انسانی و حجم بالای کار، با انگیزه الهی و روحیه جهادی در جهت احقاق حقوق داوطلبین به طور فشرده و با دقت و سرعت بالا تلاش می کنند.

زمانی با اشاره به فرامین مقام عظمای ولایت با این عناوین که " گزینش برای دستگاه های اجرایی مثل آب خوردن لازم و ضروریست" و " گزینش ها از نظر موقعیت اداری و سیاسی تقویت شوند " افزود: همچنین بر اساس  ماده 19 آئین نامه اجرایی گزینش انتظار می رود که مجموعه مدیران سازمانی نسبت به تأمین امکانات مورد نیاز با محوریت منابع انسانی همراهی و همدلی بیش از پیش داشته باشند.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گزینش نیروهای کارآمدتر و مؤثرتر برای خانوده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی در جهت تأمین امنیت غذایی را در نتیجه همراهی و همدلی مدیران سازمان دست یافتنی تر دانست.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید