Iranian Agriculture News Agency

سرپرست جهاد کشاورزی فیروزآباد معرفی شد

با حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس حبیب الله کوهکن به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد منصوب و معرفی شد.

سرپرست جهاد کشاورزی فیروزآباد معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، آئین معرفی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد امروز یکشنبه بیست و دوم خرداد ماه با حضور حبیب الله جمشیدی فرماندار، محسن محمدی صفری کوچی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و علی ارغون مشاور رئیس سازمان و مسئول امور شهرستان ها برگزار شد.

در حکم صادره با اشاره به تعهد، توانمندی و تجارب کوهکن آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای توانمند و در نظر گرفتن قوانین و سیاست های ابلاغی و همکاری با دستگاه های مرجع و ناظر شهرستان تمام توان و همت خود را برای دستیابی به اهداف سازمان به کار بندید.

کوهکن دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مهندسی آب دانشگاه شیراز است و بیش از 21 سال سابقه خدمت در جهاد کشاورزی را دارد و پیش از این به عنوان رئیس اداره امور فنی و زیر بنایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین مشغول به کار بوده است.

اجرای عملیات کانال های درجه 3 و 4 پایاب سد سلمان فارسی به طول 15 کیلومتر، جلب مشارکت های مردمی در اجرای طرح های فنی و زیر بنایی مانند آسفالت جاده بین مزارع به طول ده کیلومتر و تکمیل طرح تغذیه مصنوعی دره کفتار دشت افزر و اجرای بیش از 3 هزار هکتار آبیاری تحت فشار از جمله اقدامات شاخص دوره ی حضور کوهکن در اداره امور فنی و زیر بنایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین است.

او در سنوات مختلف به دلیل اقدامات و پیگیری های ارزنده در دوره مسئولیت سابق خود توسط معاونین وزیر و روئسای سازمان مورد تقدیر قرار گرفته است.

در این آئین از تلاش ها و زحمات سید کاظم موسوی مدیر اسبق جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد که پیش از این به عنوان سرپرست اداره کل تعاونی روستایی استان فارس منصوب شده است تقدیر و مورد تکریم قرار گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید