Iranian Agriculture News Agency

قائمی تاکید کرد:

صفر تا 100 تامین غذای مردم بر عهده جهاد کشاورزی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به تفویض اختیارات جدید به وزارت جهاد کشاورزی گفت: صفر تا صد تامین غذا از ابتدا از زمین مزرعه تا سفره مردم و حتی نظارت بر آن بر عهده جهاد کشاورزی است.

صفر تا 100 تامین غذای مردم بر عهده جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید محسن قائمی در ابتدای نشست خبری مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان با اصحاب رسانه تصریح کرد: جهاد کشاورزی یک مجموعه مردمی است که با مردمان سخت‌کوش با کسانی که قوت مردم و امنیت غذایی مردم را تأمین می‌کنند سرکار دارد.

این روحانی با بیان اینکه مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی قطعا بیشترین مخاطب مردمی را دارد، اظهار کرد: در اسلام چیزی که در پرورش و تربیت موثر است لقمه است، یعنی قبل از تعلیم و تربیت لقمه موثر است و این به عهده ماست پس ما بیشترین مخاطب را داریم.

وی خطاب به خبرنگان با بیان اینکه رسالت شما تنظیم یک خبر دقیق و اطلاع رسانی آن به مردم است، ابراز کرد: شما وقتی خبری را دریافت می‌کنید چون تحلیل‌گر هستید، چون کار خبر کرده اید خودتان روی تحلیل آن خبر اثرگذار هستید می توانید به نحو شایسته به مردم برسانید.

به گفته وی؛ معتقدم خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند فرهنگ ساز باشند فرهنگ اجتماعی یک جامعه را تغییر دهند، شما با آن خبر دقیقی که می دهید می توانید مردم را آگاه کنید پس رسالت یک خبرنگار بسیار مقدس است.

او با اشاره به اینکه در جامعه جراحی اقتصادی انجام شده است که سال های قبل باید این کار انجام می شد، اظهار کرد: باید کمک دهید این را به مردم برسانید و فرهنگ سازی کنید علی رغم همه مشکلات نتیجه اش نتیجه خوبی است و هیچ کاری بدون صبر به نتیجه نخواهد رسید.

قائمی با بیان اینکه استان فارس یک استان کشاورزی است یعنی سفره مردم مستقیم با قضیه کشاورزی در این استان مرتبط است، افزود: تبیین سیاست های کلان برای مردم و کشاورزان در شرایط اینچنین بسیار مهم و قابل اهمیت است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید