Iranian Agriculture News Agency

ارزآوری بیش از سه میلیون دلاری از محل صادرات محموله‌های دامپزشکی

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از ارزآوری بیش از سه میلیون دلاری از محل صادرات محموله‌های دامپزشکی از مبدأ استان سمنان خبر داد.

ارزآوری بیش از سه میلیون دلاری از محل صادرات محموله‌های دامپزشکی

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، حمیدرضا حسینی از صدور ۷۴ گواهی بهداشتی بین‌المللی به‌منظور تسهیل صادرات محموله‌های تولیدی این استان اهم از دام و فرآورده‌های خام دامی باارزش ارزی سه میلیون و 505 هزار و 375 میلیون دلاری در سه‌ماهه امسال خبر داد.

وی افزود: ۷۴ گواهی بهداشتی بین‌المللی به‌منظور تسهیل صادرات محموله‌های تولیدی این استان اهم از دام و فرآورده‌های خام دامی در سه‌ماهه اول سال جاری در اداره کل دامپزشکی استان صادرشده است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: محموله‌های دامپزشکی به کشورهای خاورمیانه و آسیای شرقی انجام شده است. آذربایجان، افغانستان و عراق ازجمله مهم‌ترین این کشورها بوده که این موضوع گام مهمی در جهت منویات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال جاری به‌عنوان سال مهار تورم، رشد تولید بوده است.

حسینی ابراز امیدواری کرد تا با حمایت‌های همه‌جانبه از سوی نهادهای مربوطه و برنامه‌ریزی‌های منسجم بتوانیم گام‌های اساسی در بخش تولید و توسعه صادرات فرآورده‌های خام دامی در استان سمنان و کشور برداریم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید