Iranian Agriculture News Agency

گامی دیگر برای تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی در استان سمنان؛

جهاد کشاورزی و اتاق اصناف کشاورزی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مدیریت این دستگاه در شهرستان ها و اتاق اصناف کشاورزی شهرستان ها در راستای کیفیت بخشی و تقویت نظارت بر بازار کالاهای اساسی خبر داد.

جهاد کشاورزی و اتاق اصناف کشاورزی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان ، محمدرضا قاسمی اظهار کرد: این تفاهم‌نامه همکاری با موضوع ساماندهی نظارت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی بخش کشاورزی و نانوایی‌های استان با استفاده از ظرفیت اتاق اصناف کشاورزی استان و شهرستان ها در راستای اجرای قانون انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی منعقد شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد: برنامه‌ریزی و تأمین نیروی انسانی، متناسب با انجام وظیفه‌مندی نظارت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی بخش کشاورزی و واحد‌های نانوایی شهرستان سمنان به میزان مورد نیاز از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها، از مهمترین اهداف تفاهم‌نامه منعقد شده در این زمینه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، آموزش و به‌کارگیری نیروهای معرفی شده از سوی اتاق اصناف کشاورزی شهرستان سمنان و صدور کارت شناسایی برای آنان، تأمین منابع مالی مورد نیاز و وسیله نقلیه برای اجرای اقدامات نظارتی را از جمله تعهدات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سمنان در راستای اجرای این تفاهم‌نامه برشمرد.

“معرفی نیروی انسانی توانمند متناسب با وظیفه‌مندی نظارت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی بخش کشاورزی و واحد‌های نانوایی استان” و “ارائه گزارش نظارت‌ها به صورت ماهیانه” از جمله تعهدات اتاق اصناف کشاورزی شهرستان ها در این تفاهم‌نامه است که بر روی آن ها تاکید شده است.

گفتنی است این تفاهم‌نامه تا پایان امسال اعتبار خواهد داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید