Iranian Agriculture News Agency

فرمانده بسیج وزرات جهاد کشاورزی:

نهال کاری گروه های جهادی سراسر کشور همزمان با کاشت درخت توسط رهبر معظم انقلاب

تهران- ایرنا- فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی از کاشت درخت توسط جهادگران و بسیجیان این وزارتخانه در استان‌های کشور، همزمان با کاشت نهال توسط رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری خبر داد.

نهال کاری گروه های جهادی سراسر کشور همزمان با کاشت درخت توسط رهبر معظم انقلاب

به گزارش ایرنا، «مهرداد پاکار» در حاشیه آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی جهادگران در سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی با هدف هم‌افزایی با گروه‌های جهادی، در نمایشگاه برگزیدگان جشنواره ملی جهادگران حاضر شد و در غرفه این مرکز به ارائه آخرین اقدامات و دستاوردهای بسیج وزارت جهاد کشاورزی پرداخت.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی تصریح‌کرد: در جلسات و گفت‌وگوهای انجام شده با گروه‌های جهادی حاضر در این نمایشگاه، ظرفیت‌های موجود شناسایی شدند تا بتوانیم در برنامه‌های آتی از ظرفیت این گروه‌های جهادی بهره‌برداری شود.

وی افزود: بسیج وزارت جهاد کشاورزی هم آمادگی دارد تا در راستای کمک به آبادانی و پیشرفت کشور و ترویج فرهنگ جهادی با گروه‌های جهادی همکاری کند.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی، برپایی اردوهای جهادی ترویج و آموزش، ارتقای سلامت محصولات دام، طیور و آبزیان، رزمایش امنیت غذایی و نقش‌آفرینی در مدیریت بحران‌هایی نظیر سیل و زلزله را از جمله اقدامات این مرکز برشمرد.

پاکار با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ با سازمان امور عشایر ایران در راستای اجرای طرح ملی ساخت سکوی موقت عشایر، خاطرنشان‌کرد: مرکز مقاوت بسیج وزارت جهاد کشاورزی متعهد شده است ساخت سکو و استقرارگاه‌های موقت عشایری را براساس نقاط و پهنه‌های تعیین شده برنامه‌ریزی و اجرا کند که این طرح از اواخر ماه جاری آغاز می‌شود.​

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید