Iranian Agriculture News Agency

استمرار عملیات قلع و قمعِ تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی رامهرمز

دو مورد تغییر کاربری غیر مجاز، شامل دیوار کشی به میزان هزار مترمربع و قطعه‌بندی، خاک‌برداری به میزان۸۰۰ مترمربع در رامهرمز قلع و قمع و جمع‌آوری شد.

استمرار عملیات قلع و قمعِ تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی رامهرمز

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز بیان کرد: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌ها و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغات و مطابق با تبصره ۲ ماده  ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات دو مورد  تغییر کاربری غیر مجاز، شامل دیوارکشی به میزان هزار مترمربع و قطعه‌بندی، خاک‌برداری به میزان ۸۰۰ مترمربع قلع و قمع و جمع‌آوری شد.

فرشاد مهرابی افزود: قلع و قمع‌های ذکر شده، حسب دستور دادستان محترم و قاضی محترم اجرای احکام شهرستان و با حضور ضابطین محترم قضایی و کارشناسان جهاد کشاورزی رامهرمز، در اراضی روستای راهدار و دیدونی انجام شد.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می‌شود، از شهروندان درخواست کرد قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوارکشی و قطعه‌بندی و فنس کشی، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند. 

مهرابی در پایان بیان کرد: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و مقابله با تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی، طبق قوانین و مقررات حفظ کاربری، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید