Iranian Agriculture News Agency

ابلاغ برنامه جامع برای پوشش زیر بخش های کشاورزی در خوزستان

جلسه برنامه‌ریزی مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با نمایندگی‌های ماشین آلات و ادوات کشاورزی برگزار شد.

ابلاغ  برنامه جامع برای پوشش زیر بخش های کشاورزی در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، جلسه برنامه‌ریزی مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان با نمایندگی‌های ماشین آلات و ادوات کشاورزی برای توانمندسازی بهره‌برداران و ارتقاء ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در راستای رشد تولید و توسعه کشاورزی استان  برگزار شد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی گفت: با توجه به اینکه استان خوزستان نقش ویژه‌ای در تولیدات بخش کشاورزی کشور ایفا می‌کند و  ظرفیت بزرگی در راه تحقق امنیت غذایی دارد، همواره تلاش برای توسعه کشاورزی و تحقق شعار سال به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رشد تولید و مهار تورم مهمترین موضوع برای پیگیری و عملیاتی شدن خواهد بود.

وی افزود: در این جلسه  پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد برنامه‌ای جامع برای پوشش همه زیر بخش‌های کشاورزی و برای تمام فصل‌های سال در راستای توسعه مکانیزاسیون شامل روش‌های نوین کاشت داشت برداشت و کشاورزی حفاظتی با هماهنگی مدیریت ترویج و اداره مکانیزاسیون تدوین و به شهرستان‌ها ابلاغ شود و از طرف دیگر نمایندگی‌های ماشین آلات و مکانیزاسیون نسبت به تامین ساز و کار لازم برای اجرای مزارع نمایشی و سایر برنامه آموزشی همکاری لازم  را داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید