Iranian Agriculture News Agency

عرضه مستقیم 606 تن انواع کالاهای اساسی در نمایشگاههای اهواز

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از عرضه مستقیم کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در نمایشگاه های مستقر در اهواز و برخی از شهرستان های استان خبر داد.

عرضه مستقیم  606 تن انواع کالاهای اساسی در نمایشگاههای اهواز

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان:سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی در ۱۱ نقطه از شهر اهواز و شهرستان های آبادان و بهبهان و هر نمایشگاه باسه غرفه از ۱۷ اسفند به مدت پنج روز دایر شده است که با توجه به استقبال مردم عزیز پیگیری‌ها برای تمدید زمان برپایی این نمایشگاه ادامه دارد.

عبدالهادی فرخ تبار با بیان این که اقلامی از جمله مرغ منجمد، گوشت منجمد، شکر و برنج (از محل سهمیه کالاهای اساسی با قیمت دولتی) و سایر اقلام نظیر تخم مرغ، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و غیره نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود افزود: تاکنون ۱۱۰ تن مرغ، ۵۳ تن گوشت، ۱۱۵ تن شکر و ۳۲۸ تن برنج در این نمایشگاه ها توزیع شده است. وی در خاتمه ضمن اشاره به عرضه کالاهای اساسی با هدف تنظیم بازار بیان داشت: با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی و رفاه حال هم استانی های عزیز یک هزار و ۴۳۵ تن برنج، ۵۱۰ تن گوشت منجمد و ۳۱۵ تن مرغ منجمد در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید