Iranian Agriculture News Agency

برنامه ریزی جهت ترخیص سریع نهاده های دامی از بندر امام

معاون سلامت دامپزشکی استان خوزستان گفت: مدت ترخیص نهاده های دامی در بندر امام 5 روز است.

برنامه ریزی جهت ترخیص سریع نهاده های دامی از بندر امام

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، محسن کوشش‌تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از مجتمع بندری امام خمینی ( ره )  جهت هماهنگی‌های بین‌بخشی در روند ترخیص و توزیع نهاده های دامی بازدید و برنامه زمانبندی سازمان دامپزشکی در خصوص ترخیص نهایی نهاده های دامی وارداتی از بندر امام خمینی (ره) اطلاع رسانی و ارائه شد.

 محسن کوشش تبار گفت: با توجه به پیاده‌سازی طرح مردمی سازی یارانه ها، نظارت و بهبود شرایط ترخیص و توزیع کالاهای اساسی بخصوص در بخش نهاده‌های دامی یک ضرورت بسیار مهم محسوب می‌شود.

 وی افزود: نهاده‌های دامی از مهمترین عوامل مورد نیاز برای تولید محصول در دامداری ها و مرغداری‌ها است که تسریع در روند ترخیص نهاده‌ها با همکاری دستگاه های مختلف نسبت به هفته گذشته شتاب بیشتری پیدا کرده است.

معاون سلامت دامپزشکی استان خوزستان نیز  با بیان اینکه زمان در نظر گرفته شده توسط سازمان دامپزشکی کشور برای کل فرآیند از نمونه برداری از کشتی تا ترخیص 5 روز است گفت: این فرآیند شامل 9 بخش است که از ورود کشتی به اسکله و پهلو گیری در بندر تا زمان ترخیص نهایی را شامل شده و در مجموع در مدت 5 روز   نسبت به ترخیص نهایی اقدام می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید