Iranian Agriculture News Agency

نمایشگاه ویژه جشنواره زرشک آغاز شد

نمایشگاه محصولات زرشک، اکران عکس و مسابقه نقاشی باحضور دکتراشرفی معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار، دکتر جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی و تنی چند از مدیران و مسئولین استانی و شهرستان در فرهنگسرای بیرجند افتتاح شد .

نمایشگاه ویژه جشنواره زرشک آغاز  شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، مهدی جعفری در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در اولین روز از شروع جشنواره ملی زرشک نمایشگاه محصولات جانبی در ۲۰ غرفه افتتاح شد‌.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تاکید کرد: در این نمایشگاه محصولات جانبی زرشک از جمله عسل زرشک، مربای زرشک، کیک زرشک، لواشک زرشک و.... به نمایش گذاشته شده است عرضه این محصولات نوید بخش گامی محکم  برای زرشک است که در صورت تداوم، به طور حتم در دو سال آینده تا حد زیادی مشکلات زرشک‌کاران برطرف خواهدشد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همزمان نمایشگاه گروهی عکس و جشنواره نقاشی کودک و نوجوان در فرهنگسرای بیرجند افزود: تعدادی عکس از سال‌های گذشته تهیه شده بود که نیاز به اکران و ارایه در فضای مناسب داشت.

جشنواره ملی زرشک با شعار «زرشک خراسان جنوبی برای همه جهانیان» و با هدف کمک به رونق بازار این محصول از ۲۹ مهر تا ۳ آبان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید