Iranian Agriculture News Agency

معارفه کارکنان جدیدالورود سازمان جهاد کشاورزی در خراسان جنوبی

جلسه مراسم معارفه و توجیه کارکنان تازه استخدام شده سازمان با حضور رئیس سازمان، مسئول تمشیت امور در دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، معاون برنامه‌ریزی و اموراقتصادی، مدیر امور اداری و 37 نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی سازمان جهادکشاورزی استان و شهرستان‌ها برگزار شد.

معارفه کارکنان جدیدالورود سازمان جهاد کشاورزی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، در این مراسم مهدی جعفری، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ضمن تبریک به کارکنان جدید خواستار رعایت فرهنگ سازمانی و تلاش برای توسعه فردی و اجتماعی و مهارت آموزی در محل خدمت شده و از ایشان به‌عنوان سرمایه انسانی ارزشمند سازمان یاد کرد.

در ادامه مسئول تمشیت امور در دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان با تاکید بر رعایت شئونات و شعائر اسلامی و حضور در مراسم های دینی تاکید نمود.

در پایان نکاتی مدیر امور اداری سازمان در خصوص قوانین عمومی مورد نیاز به ویژه قانون تخلفات اداری را برای حاضران تشریح کرد.

به استناد تبصره ۱ ماده ۲۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و تصویب نامه مورخ 01/10/1386 هیات محترم وزیران مراسم قرائت سوگندنامه و امضا منشور اخلاقی و اداری کارکنان جدید الورود سازمان در محل خدمت آن‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید