Iranian Agriculture News Agency

رتبه برتر روابط عمومی جهادکشاورزی زیرکوه

روابط عمومی جهاد کشاورزی زیرکوه رتبه برتر را کسب کرد.

رتبه برتر روابط عمومی جهادکشاورزی زیرکوه

به گزارش خبرنگار ایانا از خراسان جنوبی ، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان زیرکوه  با حضور غیرتی فرماندار و اعضای این شورا در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد و در این مراسم از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زیرکوه به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر شد.

غیرتی فرماندار شهرستان زیرکوه در این جلسه ضمن تبریک هفته روابط عمومی بیان کرد: روابط عمومی بسترساز  توسعه پایدار در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها به دلیل ارتباط با انسان‌ها  و اندیشه‌ها و کارکردهایی که درون و برون سازمان دارند، نقش تعیین کننده‌ای درایجاد بستر مناسب برای تحقق توسعه پایدار برعهده دارند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها امروزه به تجهیزات و امکانات خوبی مجهز هستند که باید با بهره‌گیری از این امکانات به تجزیه و تحلیل مشکلات و مشاوره به مدیر سازمان بپردازند.

غیرتی ادامه داد: مسئولان روابط عمومی به‌عنوان یکی از مهمترین ارکان رسانه‌ای دولت باید جهاد تبیین و بازسازی انقلابی ساختار فرهنگ را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

در پایان از ناصر کاظمی مسئول روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان به عنوان روابط عمومی برتر در بین ادارات زیرکوه تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید