Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه بررسی طرح تنظیم بازار نوروز در خراسان جنوبی

جلسه بررسی طرح تنظیم بازار میوه نوروز 1402 در خراسان جنوبی برگزار شد و حاضران اجرای این طرح را موفق ارزیابی کردند.

برگزاری جلسه بررسی طرح تنظیم بازار نوروز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا از خراسان جنوبی، صبح امروز شنبه (6 خرداد) جلسه کمیته راهبری میوه ایام پایانی سال به ریاست دکتر جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و با حضور نمایندگان بازرسی کل، استانداری، صنعت و معدن و مدیریت تعاون روستایی استان برگزار گردید و بررسی کامل زوایای اجرای طرح تنظیم بازار میوه نوروز 1402 با حضور اعضاء کمیته راهبری مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گزارش مبسوط از نحوه اجرای عملیات تأمین، ذخیره‌ سازی و توزیع میوه ارائه و با اشاره به روش اجرای موفقیت آمیز طرح که با درایت و بررسی همه جوانب توسط وزارت جهاد کشاورزی و تلاش و مدیریت موفق سازمان مرکزی تعاون روستایی در کل کشور اجرایی شده است ، از تمام دست اندرکاران اجرایی طرح تشکر کرد.

در ادامه این جلسه که با حضور نمایندگان بازرسی کل ، استانداری ، صنعت و معدن ، تعاون روستایی و به ریاست دکتر جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد ، گزارش مبسوطی از بررسی‌های بازرسی کل در خصوص اجرای دقیق دستورالعمل فنی و اجرایی توسط نماینده بازرسی کل ارائه شد و در ادامه تمام اعضاء کمیته راهبری نتیجه بررسی‌های خود را در این خصوص ارائه کردند و  بر انجام دقیق و موثر طرح صحه گذاشتند.

در این جلسه جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و رئیس کمیته راهبری میوه، موفقیت و رضایت عمومی ایجاد شده را مرهون تلاش‌های  تمام دست‌اندرکاران اجرایی دانست و از زحمات مدیریت تعاون روستایی استان تشکر کرد.

وی با تشکر از تلاش‌های انجام شده در زمینه استفاده از  توان بخش خصوصی در اجرای  برنامه‌های تنظیم بازار دولت، اقدام انجام شده را نتیجه بارز اعتماد به این ظرفیت دانسته و  تاکید کرد: لازم است تمام ابعاد اجرایی این طرح موفق بصورت کامل تبیین شود.. 

در پایان این جلسه مباش اجرای طرح تنظیم بازار میوه غلامرضا مفاخر نیز ضمن اعلام آمادگی بخش خصوصی  در جهت انجام این‌گونه طرح‌ها  گزارش کاملی از اقدامات انجام شده ارائه  کرد و از زحمات  وی تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید