Iranian Agriculture News Agency

حضور رئیس سازمان در جلسه مشترک شورای اداری و کارگروه اشتغال خراسان جنوبی

امروز پنجشنبه (20 بهمن) و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی، دکتر جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی و کلیه اعضای شورای اداری استان، جلسه مشترک شورای اداری و کارگروه اشتغال خراسان جنوبی در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد.

حضور رئیس سازمان در جلسه مشترک شورای اداری و کارگروه اشتغال خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی گفت: ملت بزرگ ایران در سراسر کشور و به ویژه در خراسان جنوبی در روز 22 بهمن، یکبار دیگر «نه بزرگی» به نظام سلطه و ایادی آنان در داخل و خارج کشور خواهند گفت.

قناعت ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ملت در حال آماده شدن برای خلق حماسه ای دیگر هستند و در 22 بهمن امسال جهانیان خواهند دید که ملت ایران تحت آرمان های نظام و انقلاب شان و زعامت مقام معظم رهبری باز به عرصه خواهند آمد و حماسه بزرگ دیگری را خلق خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه امید است امسال 22 بهمن باشکوهی داشته باشیم، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند 22 بهمن به عنوان روز اتحاد ملی و اتحاد همه ایرانیان از همه صنف ها و قومیت ها و استان‌های مختلف، بار دیگر ایرانیان با وحدت ملی با محوریت یکپارچه ایران به صحنه خواهند آمد.

قناعت افزود: مردم ایران امسال در 22 بهمن با محوریت و یکپارچگی ایران، راهپیمایی بی نظیری را رقم خواهند زد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید