Iranian Agriculture News Agency

برگزاری آئین واگذاری ۳۰۰ سند املاک مسکونی و کشاورزی غصب شده در دوران پهلوی به مردم

آئین واگذاری ۳۰۰ سند املاک مسکونی و کشاورزی غصب شده در دوران پهلوی به مردم در خراسان جنوبی برگزار شد.

برگزاری آئین واگذاری ۳۰۰ سند املاک مسکونی و کشاورزی غصب شده در دوران پهلوی به مردم

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز پنجشنبه (13 بهمن) و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر از، با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی، مدیرکل املاک و اموال استان، فرماندار شهرستان بیرجند و دیگر مسئولین ارشد استانی در جلسه ویدئوکنفرانسی به دستور رئیس بنیاد مستضعفان کشور، سند ۳۰۰ قطعه ملک غصب شده در دوران پهلوی، به ارزش ۸ میلیارد تومان و به متراژ ۹۸ هزار و ۲۵۹ متر مربع به هم استانی‌ها تحویل داده شد.

مهدی جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی در این خصوص گفت: برگرداندن اراضی کشاورزی غصب شده از سوی خاندان پهلوی به صاحبان اصلی اراضی، سند افتخار دیگری از برکات دولت مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این مهم ادامه خواهد داشت.

آئین واگذاری ۳۰۰ فقره سند املاک مردم که در دوران پهلوی غصب شده بود، همزمان در ۵ استان به محوریت رشت با حضور ویدئوکنفرانسی مفتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور برگزار شد.

به گفته مدیرکل املاک و اموال استان از ابتدای انقلاب تاکنون در استان هزار و ۷۹۸ سند املاک غصب شده از سوی خاندان پهلوی به ارزش این اسناد ۱۷۳ میلیارد تومان و به متراژ ۳۸۳ هزار متر مربع ، به مردم استان تحویل داده شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید