Iranian Agriculture News Agency

۲۲۲ تن گوشت منجمد در استان بوشهر توزیع شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در راستای تامین نیاز مصرف کنندگان ۲۲۲ تن گوشت منجمد از ابتدای بهمن تاکنون در این استان توزیع شده است.

۲۲۲ تن گوشت منجمد در استان بوشهر توزیع شد

به گزارش خبرگزاری ایانا در بوشهر، سید عبدالحسین موسوی فرد افزود: همچنین از روز گذشته نیز کار توزیع ۱۷۰ تن گوشت منجمد در این استان آغاز شده است.

وی یادآورشد: افزون براین ۹۰۰ تن برنج توزیع شده و ۴۷۰ تن مرغ منجمد و ۲۲۳ تن شکر نیز از طریق فروشگاه‌های پروتئینی و زنجیره‌ای در حال توزیع است.

به گفته موسوی فرد با تمهیدات اندیشیده شده اقلام و کالاهای مصرفی پیش بینی شده برای سه ماه آخر سال در استان بوشهر معادل کالاهایی است که طی ۹ ماه گذشته تامین شده و امروز نیز مشکلی در خصوص تامین این کالاها در بازار وجود ندارد.

موسوی فرد اضافه کرد: طی ۹ ماه گذشته ۲هزار و ۸۰۰ تن برنج، ۲ هزار تن مرغ، ۲۷۰ تن گوشت منجمد و ۲هزار تن شکر صنف و خانوار در استان بوشهر توزیع شده است.

مشکلی در زمینه تامین برنج و مواد پروتئینی در استان بوشهر وجود ندارد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با تاکید براینکه برای نوروز و ماه مبارک رمضان مشکلی در زمینه تامین برنج و مواد پروتئینی در استان وجود ندارد گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تاکنون حواله ۲هزار تن برنج برای نیمه آخر اسفند و ماه مبارک رمضان قطعی و از روز شنبه تخصیص داده می‌شود.

وی ادامه داد: ۲ نوع برنج در کیسه‌های ۱۰ کیلویی عرضه می‌شود که برنج تایلندی هر کیسه ۱۸۰ هزار تومان و برنج هندی (جی تی سی) هر کیسه ۳۵۰ هزار تومان است.

موسوی فرد اضافه کرد: همچنین سهمیه مرغ منجمد استان بوشهر برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۲ هزار تن با قیمت ۵۳ هزار تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به تغییرات قیمت مرغ و ذخیره سازی سه هزار تن مرغ در استان گفت: در توزیع مرغ منجمد محدودیتی وجود ندارد و در چند روز آینده نیز ۵۰۰ تن مرغ منجمد در شهرستان‌ها و تعاونی اداره‌ها به قیمت هر کیلو ۵۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گفته موسوی فرد برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز هم ۵۰۰ تن گوشت منجمد به قیمت هر کیلو ۱۵۰ هزار تومان تا نیمه اسفند وارد استان می‌شود که بیشتر این گوشت‌های قرمز موجود در بازار گوشت‌های وارداتی برزیلی است و تلاش می‌شود گوشت منجمد داخلی هم وارد بازار ‌شود.

وی عنوان کرد: گروه بازرسان برای نظارت بر بازار کالاهای اساسی و گوشت گرم و مرغ گرم فعال شده اند که قیمت مصوب مرغ گرم ۶۳ هزار تومان، گوشت گوساله ۲۲۰ هزار تومان و برای گوشت گوسفندی ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده و با قیمت بالاتر برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید