Iranian Agriculture News Agency

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد

با حکم وزیر جهاد کشاورزی، محمدابراهیم حسن‌نژاد به عنوان معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی معرفی و منصوب شد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مراسم تکریم و معارفه معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با حضور محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی ضمن قدردانی از زحمات حسین دماوندی نژاد معاون قبلی امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: از تجربه، دانش و تخصص دکتر دماوندی نژاد در زمینه دام و طیور استفاده خواهیم کرد.

نیکبخت ادامه داد: امروز این مسئولیت به دکتر حسن نژاد واگذار می‌شود و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق وی بتوانند در این عرصه موفق باشند.

وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها گفت: حوزه دام و طیور و تولیدکنندگان در اجرای این طرح بیشترین چالش را پشت سر گذاشت.

نیکبخت افزود: باید به سمت واگذاری امور به تشکل‌ها برویم و تمام زنجیره دام و طیور را به اتحادیه‌ها و بخش خصوصی بسپاریم و سیاست‌گذار، ناظر و حامی باشیم، به نحوی که تشکل‌ها توانمند شوند و دولت نقش حمایت‌گر داشته باشد.

نیکبخت بیان کرد: باید شرایط روستاها را طوری فراهم کنیم تا با اشتغال‌زایی مهاجرت معکوس داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایانا، محمد ابراهیم حسن نژاد پیش از این با حکم وزیر وقت جهاد کشاورزی به‌عنوان عضو هیأت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور منصوب شده بود. همچنین وی سابقه قائم مقامی صندوق بیمه کشاورزی را در کارنامه دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید