Iranian Agriculture News Agency

تقدیر جمعی از کشاورزان بخش سیوان از مسئولان جهاد کشاورزی استان ایلام

جمعی از کشاورزان بخش سیوان، با ارسال پیامی، مراتب تشکر خود را از مسئولان جهاد کشاورزی استان ابراز داشته و خواستار پیگیری اجرای فاز دوم پروژه سامان دهی شبکه آبیاری باغات سیوان شدند

تقدیر جمعی از کشاورزان بخش سیوان از مسئولان جهاد کشاورزی استان ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، جمعی از کشاورزان بخش سیوان، با ارسال پیامی، مراتب تشکر خود را از مسئولان جهاد کشاورزی استان ابراز داشته و خواستار پیگیری اجرای فاز دوم پروژه سامان دهی شبکه آبیاری باغات سیوان شدند.

در متن این پیام آمده است :
بدین وسیله اینجانبان کشاورزان و باغداران روستاهای حیدرآباد، زردآلوآباد و داروند بخش سیوان، از کلیه دست اندرکاران جهادکشاورزی پروژه تامین آب بخش سیوان که در خشکسالی های اخیر ما را یاری نمودند و با اجرای شبکه آبیاری از هدر رفت آب جلوگیری کرده و باعث رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه گردیدند، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

خاطر نشان می شود، به گفته ی کشاورزان و باغداران منطقه، فاز اول پروژه سامان دهی شبکه آبیاری باغات سیوان، در سطح ۲۶۰ هکتار از باغات اجرا شده و برای فاز دوم در سطح ۲۳۵هکتار باغات و اراضی سیوان نیز در صورت تلاش و پیگیری مسئولین در آینده ای نزدیک انجام خواهد گرفت.

امیدواریم مسئولان جهادکشاورزی استان برای اجرای فاز دوم این پروژه نیز تلاش کرده و دیگر کشاورزان این منطقه را یاری نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید