Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خبر داد:

عرضه و توزیع 575 تن گوشت قرمز در استان البرز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از عرضه و توزیع 575 تن گوشت قرمز(منجمد و گرم) در استان البرز از هفته دوم دی ماه تا کنون خبر داد.

عرضه و توزیع 575 تن گوشت قرمز در استان البرز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، عبدالرضا بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: به جهت متعادل سازی قیمت گوشت قرمز در ایام پایانی سال و تأمین پروتئین مورد نیاز مردم در استان، توزیع گوشت قرمز منجمد و گرم به منظور تنظیم بازار این محصول پروتئینی از هفته دوم دی ماه آغاز و تاکنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه میزان 575 تن گوشت قرمز (25 تن گرم و 550 تن منجمد) در فروشگاه­های زنجیره ای و بزرگ، میادین میوه و تره بار شهرداری و اصناف استان توزیع شده است، افزود: توزیع این کالاهای اساسی کشاورزی از محل سردخانه های استان بوده که با توجه به میزان جذب در بازار، کمبودی از بابت تأمین وجود نداشته و تا پایان سال و ایام ماه مبارک رمضان پیش بینی لازم جهت تنظیم بازار لحاظ شده است.

دکتر بازدار با اشاره به اینکه توزیع گوشت گرم از طریق فروشگاه­های افق کوروش انجام می شود؛ تصریح کرد: قیمت گوشت منجمد گوساله و گوسفند از 130هزار تومان تا 155 هزار تومان و گوشت وارداتی گرم گوساله از 170 هزار تومان(چرخکرده) تا 215 هزار تومان (ران و سردست) و گوشت گرم گوسفندی به قیمت 220 هزار تومان (به صورت مخلوط)عرضه می‌شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در خصوص نظارت بر عرضه اقلام پروتئینی افزود: نظارت بر عرضه این کالاها به صورت روزانه (صبح و عصر) و حتی در ایام تعطیل توسط بازرسین جهاد کشاورزی انجام می شود به طوری که در نیمه دوم سال تا کنون 10248 مورد بازرسی از مواد پروتئینی انجام و گزارش تخلفات با ارزش ریال 837,18 میلیون ریال جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی یادآور شد: با توجه به سامانه اطلاع‌رسانی www.124.ir به‌عنوان مرجع رسمی اطلاع‌رسانی قیمت کالا، شهروندان گرامی می‌توانند هرگونه اطلاعات مورد نیاز را از این سامانه دریافت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی در زمینه عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، تقلب، گران فروشی و... مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنندتا در کم‌ترین زمان با اولویت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید