Iranian Agriculture News Agency

پدافند غیر عامل و مبارزه با بیوتروریسم موضوع مهم در بخش امنیت غذایی

شورای هماهنگی مدیران سازمان باحضور ریاست سازمان، معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی در شهرستان چادگان برگزار شد.

پدافند غیر عامل و مبارزه با بیوتروریسم موضوع مهم در بخش امنیت غذایی

به گزارش خبرنگار ایانا در اصفهان، شورای هماهنگی مدیران سازمان  باحضور ریاست سازمان، معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی در شهر ستان چادگان برگزار شد.

در نشست شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، مهرداد مرادمند ریاست سازمان؛ ضمن تبریک ولادت امام حسن (ع) و نیز تسلیت به مردم جبهه مقاومت شهدای غزه، بیان کرد: پدافند غیر عامل موضوع مهمی در بخش امنیت غذایی است و مبارزه با بیوتروریسم و آمادگی قبلی برای عبور از تهدیدهای پیش رو آموزش و افزایش مهارت‌های تخصصی و عملی را می‌طلبد.

رئیس سازمان با اشاره اهمیت توسعه سطح گلخانه‌های استان، افزود: در توسعه گلخانه‌ای استان علاوه کشت فلفل‌های رنگی توجه و ترویج در توسعه کشت‌های گلخانه‌ای استان اصفهان به محصولات گرمسیری مثل موز، آواکادو، پاپایا هم مورد توجه قرار داد.

وی خاطرنشات کرد: رسیدگی به رفع تداخلات اراضی کشاورزی موضوع مهمی است و از امور تکلیفی سازمان در بخش کشاورزی و با روشن شدن وضعیت اراضی موضوع رفع تداخلات روند توسعه و بهبود کشاورزی و تولیدات آن تسریع پیدا می‌کند. 

وی ادامه داد: قانون رفع تداخلات یکی از متعالی‌ترین قوانین بعد از انقلاب است و نتایج ارزشمندی را به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: خوشبختانه در شهرستان خمینی شهر و خور بیابانک به‌صورت کامل این موضوع انجام و به اتمام رسیده و تا پایان سال براساس قول وزیر جهاد کشاورزی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز گرفتن رای اعتماد در کل کشور به اتمام خواهد رسید.

به گفته وی؛ مباحث امور اراضی توجه به ثبت اطلاعات و رسیدگی به موضوع پنجره واحد صدور مجوزها به‌صورت سامانه‌ای و الکترونیکی و نیز  مبحث نظارت‌های این بخش مورد توجه و تاکید قرار داد.

وی با تاکید بر اعتقادی کارکردن مجموعه سازمان برای رسیدن به جایگاه قابل قبول در ارزیابی عملکرد سازمانی در سطح کشور توضیح داد: با وجود اینکه عملکرد  بخشی سازمان  در کشور  و استان دارای جایگاه خوب است ولی در مجموع همه باید با تلاش بیشتر  جایگاه سازمانی را در استان و کشور ارتقا دهیم و این مهم با برنامه‌ریزی و اعتقادی کار کردن محقق خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید