Iranian Agriculture News Agency

واکنش استاندار به عملکرد جهاد کشاورزی در تنظیم بازار+ فیلم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد نوروزی جهاد کشاورزی این استان در تنظیم بازار واکنش نشان داد.

واکنش استاندار به عملکرد جهاد کشاورزی در تنظیم بازار+ فیلم

به گزارش خبرنگار ایانا در یاسوج،  سید علی احمدزاده در بازدید از سطح بازار در شهر یاسوج با تایید موفقیت جهاد کشاورزی در ماموریت‌های محوله، از مدیر ارشد این بخش و همه همکاران مرتبط با تنظیم بازار قدردانی کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سرزده‌ای که از سطح بازار، مراکز توزیع، سردخانه‌ها و انبارها و غرفه‌های میوه شب عید داشت، اظهار کرد: در مقاطع مختلف به صورت نامحسوس بازدیدها و نظارت‌هایی از بازار داشتم، باید انصاف داشت و گفت که سازمان جهاد کشاورزی در انجام وظایفش به ویژه در ایام نوروز موفق عمل کرده و وظیفه خود می‌دانم از همه دست‌اندرکاران تنظیم بازار در سطح استان و شهرستان‌ها قدردانی کنم.

احمدزاده، تامین امنیت غذایی را یک ماموریت مهم و حیاتی برشمرد و تصریح کرد: آرامش کنونی بازار حاصل یک مدیریت جهادی و انقلابی است و انتظار من این است که با همین روحیه جهادی در ایام ماه مبارک رمضان و همه ماه‌های سال شاهد مدیریت خوب بازار و تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر چه برای این مردم کار کنیم باز هم کم است اما رصد بازار نشان می‌دهد که هم در کمیت و هم کیفیت مدیریت خوبی در تامین و توزیع کالاهای اساسی بوده و تصمیمات تنظیم بازار در بسیاری از کالاها جلوی گرانی‌های بی‌دلیل را گرفت.

وی با اشاره به طرح میوه شب عید تصریح کرد: می‌بینیم که امسال میوه با قیمت بسیار مناسب حتی در روستاها و بخش‌ها توزیع شده و کیفیت بسیار بالایی داشتند.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نه تنها قیمت میوه شب عید بسیار مناسب بود بلکه مشاهده شد قیمت میوه در بازار که تا قبل از این طرح بسیار بالا بوده، شکسته شود و قیمت‌ها متعادل شوند.

احمدزاده، نظارت‌ها را هم در سطح قابل قبولی دانست و اضافه کرد: کالاهای اساسی با کمترین انحراف به شکل مطلوبی توزیع شده و من از همه دست‌اندرکاران این کار جهادی تشکر می‌کنم.

 

حجم ویدیو: 16.60M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید