Iranian Agriculture News Agency

معتمدی پور:

راه هر موفقیت سازمانی از کارمندان متعهد و باانگیزه می‌گذرد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هر سازمانی اگر موفقیتی باشد، با اتکا به نیروی انسانی است، لذا اهمیت و شان کارمندان از اولویت‌های اساسی مدیریتم خواهد بود.

راه هر موفقیت سازمانی از کارمندان متعهد و باانگیزه می‌گذرد

به گزارش خبرنگار ایانا از یاسوج، سید علی معتمدی‌پور در آیین تکریم و معارفه معاونت توسعه مدیریت این سازمان اظهار کرد: در یک کلام صفر تا صد عملکرد هر سازمانی با نیروی انسانی است و از آنجا که معاونت توسعه، رسالت مدیریت نیروی انسانی را به عهده دارد، اهمیت بالایی به ویژه از بعد درون سازمانی دارد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر مدیری که بتواند نیروی انسانی خود را با یک چینش اصولی همراه با انگیزه کاری و سلامت اداری مدیریت کند، موفقیتش تضمینی است و جهاد کشاورزی در این مسیر گام بر می‌دارد.

معتمدی‌پور با بیان اینکه انگیزه و رضایت همکارانم برایم مهم است، گفت: ساختمان‌سازی، تولید و هر وظیفه سازمانی در جای خود اهمیت دارد اما از آنجا که همه این‌ها به وسیله نیروی انسانی و کارمند انجام می‌شوند، هیچ چیزی اهمیت بیشتری نسبت به نیروی انسانی ندارد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انتظار من از یک معاون توسعه کارآمد این است که به گونه‌ای مدیریت کند که علاوه بر استفاده هر نیرو در جای مناسب، هر روز که می‌گذرد انگیزه کارمندان بیشتر و حجم کار و کارایی آنان در مسیر تعالی سازمان بیشتر و بیشتر شود.

وی با تاکید بر اهمیت مسائل معیشتی و مالی کارمندان افزود: علاوه بر مادیات، شان و کرامت کارمندان نیز اهمیت بالایی دارد چرا که معتقدم هر چقدر در حوزه  مدیریت منابع انسانی بیشتر کار کنیم و اهمیت دهیم، نتیجه آن موفقیت بیشتر و تقویت وظایف و رسالت سازمانی است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به هنر مدیریتی در استفاده از همه ظرفیت‌ها، گفت: نیروهایی بودند که از روز اول که آمدم خیلی بارها به من حرف‌هایی می‌زدند اما بعد از مدتی متوجه شدم که آن حرف‌ها صحت نداشته و اتفاقا هم توانمند هستند و هم اگر فضای لازم به آن‌ها داده شود، علاقه‌مند به کار هستند لذا این هنر یک مدیر است که از توانایی نیروی انسانی خود به موقع و در جای مناسب استفاده کند.

معتمدی‌پور در بخش دیگری از صحبت‌هایش به خطوط قرمزش در چینش تیم مدیریتی‌ خود اشاره کرد و توضیح داد: هر مدیری با سه ویژگی روحیه جهادی، انقلابی و اعتقاد به سیاست‌های کلان دولت می‌تواند در تیم مدیریتی جهاد کشاورزی باشد.

معتمدی‌پور  تصریح کرد: وقتی مدیری در یک مجموعه تغییر می‌کند نباید این برداشت شود که حتما آن مدیر ضعیف بوده یا مدیر جدید قوی‌تر است بلکه واقعیت این است که یک مدیر به دنبال چینش دلخواه و هماهنگ تیم مدیریتی خود بوده و این یک امر طبیعی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: حقیقتا آقای باقرزاده، زحمت کشیدند، پاک‌دست بود، اقداماتش در مسیر منافع سازمانی بوده و یکی از کارهای خوب او، اجرای سیاست کاهش هزینه‌ها بوده که در این شرایط خاص اقتصادی، یک سیاست بنیادی است.

وی با قدردانی از زحمات عطا باقرزاده در مدت مسئولیتش در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی گفت: هشت گزینه برای جایگزینی او وجود داشت که با مطالعه و حساسیت نهایتا به انتخاب آقای امیری رسیدم و امیدوارم که این تغییر منجر به تقویت و تعالی سازمان شود و آنچه در مورد کرامت و رفاه کارکنان مورد تاکید است با مدیریت خوب آقای امیری، محقق شود.

معتمدی‌پور افزود: آقای امیری یک مدیر علمی و نویسنده هستند که علاوه بر توان مدیریتی، بسیار پاک‌دست، اخلاق‌مدار با روحیه جهادی و انقلابی است.

وی از همه کارمندان سازمان جهاد کشاورزی خواست تا با انگیزه بالا پای کار باشند و به تیم جدید مدیریتی که در حال شکل‌گیری است، کمک کنند.

سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از تغییرات آتی مدیران و معاونین خود در روزها و ماه‌های آتی خبر داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید