Iranian Agriculture News Agency

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انجام شد؛

تجدید میثاق وزیر جهاد کشاورزی با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب

نهاد نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی برای ارتقاء فرهنگ جهادی در تلاش است

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، وزیر جهاد کشاورزی به همراه نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان این وزارتخانه با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب، تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق وزیر جهاد کشاورزی با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب

به گزارش خبرنگار ایانا، همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان این وزارتخانه امروز (یکشنبه، ۱۶ بهمن‌ماه) با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم، با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی یک‌نهاد انقلابی است، اظهار کرد: این وزارتخانه در دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت‌های بی‌نظیر خود در پشتیبانی از رزمندگان حماسه خلق کرد.

ساداتی نژاد تصریح کرد: مجموعه وزارت جهاد کشاورزی هرساله در ایام دهه فجر با حضور در مرقد امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل که در راستای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تجدید پیمان می‌کند.

وزیر جهاد کشاورزی، حوزه امنیت غذایی را وظیفه و رسالت اصلی وزارت جهاد کشاورزی در کشور دانست و گفت: امروزه بحث امنیت غذایی تقریباً به جنگی در عرصه تأمین غذا در دنیا تبدیل‌شده است.

وی افزود: ما همچون گذشته و زمان دفاع مقدس پای آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و تا پای جان وظیفه و رسالت خودمان را انجام می‌دهیم.

ساداتی نژاد ادامه داد: حفظ آرامش، تأمین و فراوانی از رسالت‌های این مجموعه است که با لطف خداوند و تلاش‌های شبانه‌روزی  در سطح کشور، تمام تلاش خودشان را به کار بستند تا در این حوزه ان‌شاءالله بتوانیم تأمین کامل و فراوانی حوزه غذا را برای مردم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به حوزه کشاورزی، معیشت کشاورزان، خودکفایی و تولید از مأموریت‌هایی است که حضرت امام خمینی(ره) توجه خاصی به آن داشتند.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان بابیان اینکه حوزه امنیت غذایی همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، یاد آورد شد: وزارت جهاد کشاورزی ان‌شاءالله به‌صورت جهادی و انقلابی، تا پای جان، وظایف و رسالت‌های خودش را به‌خوبی انجام خواهد داد.

تلاش نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهت ارتقاء فرهنگ جهادی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز در این مراسم با اشاره به تاریخچه تشکیل نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: از عنایات خاص حضرت امام خمینی(ره) این است که در جهاد سازندگی، برای ارتقا و سلامت هر چه بیشتر این نهاد و در راستای اهداف انقلاب اسلامی، نهاد نمایندگی را تأسیس کرد.

ربانی افزود: پس‌ازاینکه دو نهاد جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی ادغام شدند، رهبر معظم انقلاب تأکید بر این داشتند که نهاد نمایندگی پابرجا باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  امروز به یاری خداوند متعال در جهت ارتقاء فرهنگ جهادی در وزارتخانه تلاش می‌شود و امیدواریم بتوانیم یادگار حضرت امام خمینی(ره) را حفظ و توصیه‌های رهبر را به‌خوبی عملی کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید