Iranian Agriculture News Agency

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت دهه فجر

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستیابی به امنیت غذایی و در تدوام آن اقتدار غذایی را در راس برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: هر اقدامی در گرو تحقق این هدف بزرگ خواهد بود.

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرنگار ایانا، متن پیام "سید جواد ساداتی‌نژاد" به مناسبت دهه مبارک فجر به شرح زیر است‏؛

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

نهال انقلاب اسلامی خمینی کبیر که با خون سرخ فرزندان ایران اسلامی آبیاری شد؛ اینک در طلیعه چهل و چهارمین سالگردش درختی تناور شده، توفان‌های سهمگین را از سر گذرانده و استوار و پابرجا در تداوم حیات سیاسی – حاکمیتی، سایه‌سار مقاومت و ایستادگی آزادیخواهان و مستضعفان، از شرق تا غرب عالم است. در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر ما و همه جهادگران این مرز و بوم بار دیگر با خمینی بت‌شکن و خلف صالحش مقام معظم رهبری پیمان می‌بندیم که تا حد توان در راه اعتلا، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی بکوشیم و با پیروی از فرامین علمدار انقلاب، سنگر تولید و اقتصاد را مردانه پاسداری کنیم و در تامین استقلال و امنیت غذایی کشور مجاهدانه تلاش کنیم. وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم، دستیابی به امنیت غذایی و در تداوم آن اقتدار غذایی را در راس برنامه‌های خود دارد و هر اقدامی در گرو تحقق این هدف بزرگ خواهد بود. اینجانب با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر دانش و کوشش خستگی‌ناپذیر همکاران جهادی، قدم در این میدان بزرگ گذاشته‌ایم و دوشادوش همه عزیزان برای رسیدن به اهداف کلان دولت مردمی با عزم و اراده پیش خواهیم رفت.

در پایان تلاقی پرمیمنت ماه رجب‌المرجب و ایام‌‌الله دهه فجر را حضور مقام معظم رهبری، مردم ولایتمدار ایران اسلامی، ریاست محترم جمهور، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، همکاران خدوم در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به ویژه تولید کنندگان و کشاورزان زحمتکش که خط مقدم جبهه امنیت غذایی را پاسداری می‌کنند، تبریک و شادباش عرض کرده و سربلندی ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

سید جواد ساداتی‌نژاد

وزیر جهاد کشاورزی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید