Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با امام جمعه کاشان گفت:

رشد خوب اعتبارات 1401 در اجرای پروژه‌های منطقه / رشد اعتبارات منطقه بی سابقه در سنوات گذشته

وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با امام جمعه کاشان، گفت: در اعتبارات سال 1401 نسبت به سال 1400 رشد خوبی برای اجرای پروژه‌های این منطقه داشتیم که شاید در سنوات اخیر هم بی‌نظیر بوده است.

رشد خوب اعتبارات 1401 در اجرای پروژه‌های منطقه / رشد اعتبارات منطقه بی سابقه در سنوات گذشته

به گزارش، خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز چهارشنبه 25 خردادماه در سفر استانی هیات دولت به استان اصفهان در شهر کاشان و دیدار با سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهر، گفت: کاشان شهر مردمان ولایی و ولایتمدار است و اولین پایگاه ولایتمداری در ایران، کاشان و قم است.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: مسائل و مشکلات و مواردی در کاشان وجود دارد که از سوی نماینده و مدیران این شهر به‌عنوان مطالبه مردم در اختیار بنده قرار می‌گیرد، مسائل کلان‌شهر را پیگیری و کمک می‌کنیم که رفع مشکلات مردم به نحو مطلوبی پیش رود.

ساداتی نژاد بیان کرد: در اعتبارات سال 1401 نسبت به سال 1400 رشد خوبی برای اجرای پروژه‌های این منطقه داشتیم که شاید در سنوات اخیر هم بی‌نظیر بوده است.

وی از مدیریت و تکاپوی بسیار خوب مدیران و مسئولان این شهر برای رفع مسائل و مطالبات بر زمین‌مانده کاشان قدردانی کرد و گفت: ممکن است بخشی از مسائل احصا نشده باشد ولی در کل برای مردم منطقه این تکاپو قابل‌تقدیر است.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: تقریباً آنچه مسائل بر زمین‌مانده در این سفر دیده‌شده که بتواند اتفاقات خوبی در منطقه ایجاد کند. امروز هم در شورای اداری خدمت عزیزان خواهم بود مسائلی که احیاناً دیده نشده و نیاز به تأکید و اضافه شدن به مجموعه مصوبات دارد، به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور پیگیری خواهم کرد.

به گفته ساداتی نژاد، شرایط بسیار حساسی در سطح جهان به دلیل مسائل و مشکلات امنیت غذایی وجود دارد که به لطف خدا کشورمان نسبت به سایر کشورها، شرایط متعادل‌تری را باوجود همه سختی‌هایی در تأمین نیازها دارد.

وی افزود: تأمین نیازها در سطح جهانی با این شرایط ممنوعیت روزانه در کشورها و دامنه گسترده آن، تأمین خوبی در کشور انجام‌شده و امیدواریم برای همیشه سفره و امنیت غذایی مردم پایدار بماند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید