Iranian Agriculture News Agency

پاپی زاده:

۳۰ درصد بیش از نیاز کشور، توان عرضه مرغ و تخم مرغ به بازار وجود دارد

رییس سازمان امور عشایر ایران گفت: امروز حجم بسیار بیشتری از نیاز کشور به مرغ و تخم مرغ را ذخیره‌سازی کرده‌ایم و قطعا ۳۰ درصد بیش از نیاز کشور توان عرضه به بازار را داریم.

۳۰ درصد بیش از نیاز کشور، توان عرضه مرغ و تخم مرغ به بازار وجود دارد

به گزارش ایانا و به نقل از سازمان امور عشایر ایران، عباس پاپی‌زاده نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی در نظارت بر اجرای دقیق کارآمدسازی یارانه‌ها در استان گلستان در بازدید از شرکت تولید مرغ و تخم‌مرغ "پرشین چیکا" گنبد کاووس گفت: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که در تامین کالاهای اساسی صورت گرفته چه در بحث تولیدات داخلی و چه کالاهایی که کمبود آن از طریق وارادت انجام می‌شود، خوشبختانه امروز با حجم مناسبی از کالاهای اساسی در کشور مواجه هستیم و ذخیره‌سازی خوبی انجام شده است.

وی افزود: در استان‌هایی که تولید کننده مرغ و تخم مرغ کشور هستند هم مازاد تولید داریم و هم ذخیره‌سازی‌های لازم از قبل صورت گرفته است.

پاپی‌زاده بیان داشت: امروز حجم بسیار بیشتری از نیاز کشور به مرغ و تخم‌مرغ را ذخیره‌سازی کرده‌ایم و قطعا ۲۰ تا ۳۰ درصد بیش از نیاز کشور توان عرضه به بازار را داریم.

نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: قطعا هموطنان عزیز دغدغه‌ای در رابطه با کالاهای اساسی بویژه در بحث مرغ و تخم مرغ نخواهند داشت.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های خوبی هم برای ماه های آینده شده و قطعا روند تولید یک روند افزاینده و رو به رشد است.

پاپی‌زاده خاطرنشان کرد: کشتارگاه‌های مرغ با بیش از ظرفیت معمول در حال کار هستند و امشب و فردا با ۳۰ درصد افزایش تولید مواجه خواهیم بود که قطعا بیش از نیاز مردم و کشور است.

شایان ذکر است، شرکت "پرشین چیکا" گنبد کاووس در استان گلستان تامین کننده بخش زیادی از مرغ و تخم مرغ کشور است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید