Iranian Agriculture News Agency

آماده بهره برداری شدن ۹ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی میاندوآب

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت : به مناسبت گرامیداشت هفته جهادکشاورزی، ۹ طرح عمرانی و تولیدی در حوزه های آب و خاک و باغبانی با اعتبار بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

آماده بهره برداری شدن ۹ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی میاندوآب

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی،  علی  دیانتی در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با بیان این مطلب اظهارکرد: با آغاز بهره برداری از این طرح ها برای ۱۷ نفر بطور مستقیم و ۳۴ نفر بصورت غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

دیانتی خاطر نشان کرد: ۸ پروژه مربوط به حوزه آب و خاک با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، شامل اجرای سیستم های نوین آبیاری تحت فشار و کم فشار، در مجموع به مساحت ۳۴ هکتار در روستاهای ارمناک علیا، یاغلان تپه، سیستک، گوگ تپه، وکیل کندی، و قجلو و یک طرح مربوط به حوزه تولیدات گیاهی، شامل واحد پروش قارچ خوراکی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، در روستای قاریاغدی است .

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب ، برگزاری مراسم دیدار با خانواده های معظم شهدا، تجلیل از تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی شهرستان، ایراد سخنرانی توسط مدیر و تشکیل میز خدمت در نماز جمعه بیست و هفتم خرداد ماه، برپایی نشست خبری و ارائه دستاوردها و عملکرد جهاد کشاورزی را از سایر برنامه های گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در شهرستان میاندوآب برشمرد.

در این نشست علی سلطانی، امام جماعت جهاد کشاورزی میاندوآب، با اشاره به آیات و روایات و تشریح جایگاه کشاورزی در دین مبین اسلام، ابراز داشت: در بیش از یکهزار و 200 آیه قرآنی به اهمیت کشاورزی و آب و خاک اشاره شده از شغل کشاورزی به عنوان شغل انبیاء نام برده شده است. 

وی افزود: فعالیت در نهاد انقلابی جهاد کشاورزی که یادگار امام راحل است، مایه مباهات و افتخار ماست و خدمت خالصانه به تولیدکنندگان و کشاورزان، که از زحمتکش ترین اقشار و بندگان خدا هستند؛ مانند عبادت است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید