Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

ولایت مداری از شاخصه های بارز سردار سلیمانی بود

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : ولایت مداری و ولایت پذیری از شاخصه های بارز سردار شهید سلیمانی بود.

ولایت مداری از شاخصه های بارز سردار سلیمانی بود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام رضا میرزایی در مراسم بزرگداشت فرهنگ جهاد و مقاومت که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، سالگرد رحلت محمد تقی مصباح یزدی و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، با حضور جمع کثیری از معاونین، مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان در محل سالن آمفی تئاتر ساختمان شماره دو جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: آیت الله مصباح یزدی نیز به عنوان عمار انقلاب، نقش بسیار مهمی در طول دوران انقلاب داشتند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که مالک اشتر زمان بودند، بیان کرد:  سردار سلیمانی شخصیت تمدن ساز انقلاب اسلامی است که مجاهدت بی وقفه و اخلاص در راه خدا ،شجاعت ، تدبیر و مدیریت راهبردی مهمترین شاخصه های سردار سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه از اخلاص و ولایت پذیری سردار سلیمانی می‌توان به عنوان الگوی بی بدیل نام برد، اظهار کرد: سردار سلیمانی رنج و سختی را به جان می‌خرید تا کسی آسیب نبیند که این امر نشان از بزرگ مردی سردار دل‌ها دارد.

وی گفت: در فتنه سال ۸۸ چیزی که دشمنان را ناامید کرد بصیرت و بینش ملت بود.

در ادامه مسئول جامعه مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی در وصف سردار سلیمانی  گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد بصیرت فاطمی در ولایت علوی و شناخت امام زمان عج بود و طبق فرموده امام خمینی(ره) اگر مرد بود، قطعا به عنوان نبی خدا در روی زمین بود.

مهدی کاظمی با تاکید بر ترویج تفکر بسیجی در ادارات و جامعه و تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی است.

لازم به ذکر است که مدیحه سرای در وصف سردار سلیمانی و حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

شهید سلیمانی روز ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ بر اثر حمله تروریستی آمریکایی ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

امسال، دومین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید