Iranian Agriculture News Agency

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی معرفی کرد:

اعضای جدید هیات رسیدگی به تخلفات اداری آذربایجان شرقی

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی طی احکام جداگانه‌ای اعضای دوره جدید هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی را منصوب کرد.

اعضای جدید هیات رسیدگی به تخلفات اداری آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در جلسه‌ای که با حضور اعضای جدید و سابق هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد، احکام اعضای دوره جدید هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی را به آن‌ها اهدا کرد.

اکبر فتحی در این جلسه با بیان اینکه هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری جهت تسهیل و تسریع رسیدگی به امورات و تخلفات اداری، در برخی از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی تشکیل‌شده است، افزود: فلسفه وجودی هیأت بدوی، رسیدگی به تخلفات اداری است که از لحاظ قانونی تخلف به ‌حساب می‌آید.

وی ادامه داد: یکی از شاخص‌های تعیین‌کننده ارزیابی عملکرد سازمان‌های دولتی، آمار و ارقام پرونده‌های مطروحه در هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری هست، هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری یک تشکیلات شبه قضایی است و همه‌ ساله دستگاه قضایی کشور آماری از پرونده‌های رسیدگی شده در این هیأت‌ها را دریافت می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به ‌ضرورت واقعی، قانونی و همه‌جانبه بودن قضاوت در هیأت‌های بدوی گفت: اگر می‌خواهیم دستگاهی سالم و عاری از هرگونه تخلف اداری داشته باشیم باید ابزارهای کنترل و نظارتی را به نحو احسن به‌کار بگیریم.

فتحی گفت: در دستگاه بزرگ و گسترده‌ای همچون وزارت جهاد کشاورزی، وقوع تخلفات اداری در اثر سوء استفاده و یا عدم آگاهی شماری اندک از کارکنان، امری طبیعی است، هیأت بدوی مکلف به رسیدگی و حل ‌و فصل این تخلفات بدون کوچک‌ترین حب و بغضی است و این اقدامات در راستای خدمت‌رسانی به همکاران است.

گفتنی است آقایان شهرام شفیعی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و رضا صدقی مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به‌عنوان اعضای اصلی و ناصر رحیمی مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان و فرهاد صحرانورد به‌عنوان اعضای علی البدل هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به ‌موجب حکم توشیح شده توسط سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برای مدت ۳ سال منصوب شدند.

در پایان جلسه با اهدای لوحی از طرف رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از سید محمدحسن آل هاشم، حسن ایمانی و محمود صادقی اورنگی اعضای قبلی این هیأت تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید