Iranian Agriculture News Agency

فتحی خبر داد:

اجرای طرح فجر تا فطر در فروشگاه های زنجیره ای سراسر استان آذربایجان شرقی

عرضه ۳۴ قلم کالا‌ی اساسی و مصرفی مردم با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد در قالب طرح فجر تا فطر درآذربایجان…

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح فجر تا فطر در فروشگاه های زنجیره ای سراسر استان آذربایجان شرقی خبر داد.

اجرای طرح فجر تا فطر در فروشگاه های زنجیره ای سراسر استان آذربایجان شرقی

اکبر فتحی در گفتگو با ایانا در آذربایجان شرقی، با اعلام این مطلب گفت: در طرح فجر تا فطر، ۳۴ قلم کالا که جزو کالا‌های اساسی و مصرفی مردم است با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه پیرو صحبت‌های رییس جمهور و جلسات مشترکی که دکتر ساداتی‌نژاد و مدیران ارشد وزارت متبوع با فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور داشتند طرح فجر تا فطر در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور و همچنین 70 فروشگاه زنجیره ای در سطح تبریز و شهرستانهای استان آذربایجان شرقی آغاز شده است افزود:  این طرح می‌تواند آرامشی در حوزه بازار ایجاد کند و تا پایان ماه رمضان به آرامش و ثبات در وضعیت بازار کمک کند و ایام پرمصرف کالاهای اساسی وضعیت باثباتی شکل بگیرد.

فتحی با بیان اینکه . این طرح برای تقویت توان خرید و بهبود سبد معیشت هموطنان عزیزمان برنامه‌ریزی شده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هماهنگی تأمین کنندگان کالاهای اساسی، تخفیفات ۱۲ تا ۳۰ درصدی انواع کالاهای تنظیم بازار را برای عرضه و فروش در طرح از فجر تا فطر تدارک دیده‌اند افزود: هدف از فروش کالاها با تخفیفات ویژه، تلاش در جهت ایجاد فضایی آرام و بدون دغدغه برای تأمین مایحتاج اساسی در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان است. در طرح از فجر تا فطر، ۳۴ نوع کالا از جمله انواع برنج خارجی، مرغ گرم و منجمد و گوشت منجمد تنظیم بازار با تخفیفات ویژه و به صورت فروش فوق‌العاده عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه بازرسی و کنترل بازار برای نظارت بهتر و بیشتر بر کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایام پایانی سال تشدید شده است ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ایی مانند رفاه در این طرح عملکرد بسیار خوبی داشتند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این کالاها به مدت سه ماه توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ایی بدون سود به فروش می‌رسد ادامه داد:  در ایام پیش رو در عید و ماه مبارک رمضان در مورد تامین فرآورده‌هایی مانند مرغ و گوشت منجمد مشکلی نداریم در مورد نهاد‌های دامی ذخایر کشور وضعیت بسیار خوبی را دارد و مشکلی از این بابت در ایام پیش رو نداریم .

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید