Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

برگزاری نمایشگاه توانمندی های زنان در شهرستان جلفا

به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه توانمندی ها و تولیدات محصولات کشاورزی و صنایع دستی زنان روستایی، مشاغل خانگی در شهرستان جلفا برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه توانمندی های زنان در شهرستان جلفا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  این نمایشگاه به همت کمیته روستایی و عشایری و کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان جلفا گشایش یافت.

در آیین افتتاح این نمایشگاه فرماندار شهرستان جلفا، امام جمعه هادیشهر، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، رئیس ستاد دهه فجر، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا و سایر اعضای کمیته روستایی و عشایری و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

مدیر جهاد کشاورزی و رییس کمیته روستایی و عشایری شهرستان جلفا در آیین افتتاح این نمایشگاه که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده بود گفت: در این نمایشگاه انواع گلیم و فرش، عرقیجات گیاهی،  گیاهان دارویی، انواع ترشی و مربا، خشکبار، صنایع تبدیلی دامی، صنایع دستی،  و نان خانگی و محلی در طول ایام دهه فجر در معرض دید عموم قرارگرفته است.

رضا عباسی با اشاره به توانمندی‌های زنان در عرصه‌های تولید و کارآفرینی  افزود: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جلفا برای آموزش، ترویج و ایجاد الگوهای جدید و تنوع شغلی در قالب مهارت آموزی برای بانوان آمادگی خود را اعلام می‌کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید