Iranian Agriculture News Agency

ترویج کشاورزی یکی از ستون ‌های جهاد تبیین است

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در استان آذربایجان شرقی ۳۳۰ هزار بهره‌بردار کشاورزی وجود دارد .

ترویج کشاورزی یکی از ستون ‌های جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  آیت الله عبادپور در جلسه شورای روابط عمومی های بخش کشاورزی استان و دومین جلسه استانی قرارگاه جهاد تبیین سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها، قیمت تعدادی از کالاهای اساسی که در سفره خانوار نقش مهمی دارد، افزایش یافت. دولت هم برای حمایت از قشر کم‌درآمد پرداخت نقدی یارانه‌ها را در قالب طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها انجام داد. وظیفه ما متولیان بخش کشاورزی این هست که این طرح را به مخاطبانمان که بهره‌برداران کشاورزی هستند تبیین کنیم تا شاهد همراهی آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه در استان ۳۳۰ هزار بهره‌بردار کشاورزی وجود دارد افزود: ما در برنامه‌های مختلف از جمله روز مزرعه، جشنواره‌های محصولات مختلف در شهرستان‌ها، جلسات عمومی باید مسائل مربوط به هدفمندسازی یارانه‌ها را روشنگری بکنیم تا آن‌ها نیز در اجرای این طرح به دولت کمک کنند.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان به نقش ترویج در جهاد تبیین اشاره کرد و با بیان اینکه ترویج کشاورزی یکی از ستون ‌های جهاد تبیین است گفت: ترویج در وسط میدان جهاد تبیین بوده و مروجان برای انتقال یافته‌های جدید علمی و بیان شیوه‌های جدید در تمام ایام سال به ویژه در فصل کشت در کنار کشاورزان قرار دارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید